Bérlet menedzselés (albérlet üzemeltetés)

Zökkenőmentes Kiadás és Gondtalan Működtetés!
Irodánk a bérbe adott lakóingatlanok teljes körű menedzselését vállalja:
A KIADÓ lakóingatlant (lakást, házat) vagy üzlethelyiséget teljeskörűen menedzseljük, eközben rendszeres kapcsolatot tartva Önnel és a bérlővel. Az ingatlankezelő személy a tulajdonos helyett, a szolgáltatás segítségével az ingatlantulajdonos válláról (részben vagy egészben) leveszi a bérleménnyel és a bérlővel kapcsolatos ügyintézési és tulajdonosi feladatokat.

Szolgáltatásaink ezen belül:
– Bérlő közvetítése
– Tanácsadás a bérleti szerződés megkötéséhez
– Átadás- Átvételi jegyzőkönyv elkészítése
– Mérőórák pontos diktálása havi rendszerességgel
– Közüzemi számlák folytonosságának, pontosságának, befizetésének Ellenőrzése
– Bérleti díj és költség elszámolás (bérlő közvetlenül a tulajdonos számlájára utal minden díjat)
– Az ingatlan rendszeres / időszakos szemrevételezése
– Hiba és Állapotjelentés a tulajdonos felé
– Hibajavítás ügyintézése
– Kisebb felújítások, javítások szükség esetén, pl. vízóra-csere, ablaküveg csere (törés esetén)
– Részvétel a Társasház közgyűlésén
– A bérleti szerződés felmondása, végelszámolás
– Kulcsok, szerződések, dokumentumok kezelése, őrzése.
– A bérleti szerződés felmondása, végelszámolás

A bérbe adott ingatlanok teljes körű menedzselése egy nagyon összetett feladat.
Egyszerre kell ingatlankezelőként, ingatlanközvetítőként, értékbecslőként, tanácsadóként, pszichológusként, egy kicsit jogászként, műszaki szakértőként, közös képviselőként részt venni a feladatok megoldásában.
Kinek lehet erre szüksége?
Amennyiben Ön vidéken, vagy külföldön él, de korábban pl. befektetési céllal lakóingatlant vásárolt, és azt szeretné bérbe adni. Szolgáltatásunkra Önnek akkor is szüksége van, ha megunta már a bérlőkkel való folyamatos nyűglődést, de szüksége van a rendszeres havi bevételre.